Kostym-naglar?

Nu flödar inspirationen som aldrig förr! 
Haha har hittat en tjej på Instagram som gör 1000 olika designer på sina naglar. Så nu ska jag beställa hem penslar, nagellackspennor, klistermärken och allt vad man behöver och börja öva. 
Jag gjorde ett försök till att göra en "kostym" men hängslebyxor och fluga på mina naglar, men eftersom att jag inte hade några verktyg så fick jag använda mig utav en liten nål och en gammal penna och det var inte lätt ska ni veta! Pillipill. 
Och bilden som jag tog är tagen direkt efter att jag hade målat naglarna. Så allt kladd runt om har jag inte hunnit ta bort så det ser ju liiite kladdigt ut..
 
Mitt kladdiga resultat.. Får göra ett nytt försök när jag har rätt verktyg till det!
 
Hur hennes naglar blev. Haha inte alls lika kladdigt och skakigt som mina naglar, men sen så har ju hon gjort detta ett tag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0