Heatwave

Hej på er! 
Jag har inte hunnit skriva i veckan. 
I måndags hade jag en heldag i skolan. På lunchrasten så åt vi lunch med de flesta från klassen så det var roligt att lära känna fler än bara de som går i min arbetsgrupp. Efter skolan så hämtade Sara mig och sen körde vi hem till mig. Vi åt mat på nyöppnade Burger King. Vi skulle vara nyttiga var det sagt men det gick inte så bra haha. Sen sov Sara här. I tisdags (igår) ringde klockan 05:15 och då fick stackars Sara gå upp för hon skulle jobba. Jag följde henne ner till dörren och sen gick jag dirket upp och slängde mig i sängen igen eftersom jag inte började skolan förrens 15:15.
Idag har jag varit i skolan på morgonen. Och efter att min arbetsgrupp hade suttit tillsammans och pratat så gick jag till min körskola och körde. Har bokat några lektioner till och det är perfekt att det är i Malmö när jag ändå är där när jag är i skolan! Sen har jag bokat halkan, ohoh...
Nu sitter jag här, ska snart lägga mig i sängen och plugga lite. 
Imorgon har jag bara en lektion på 45 minuter men jag ska köra på morgonen. Men lite sovmorgon får jag allt! Skönt!
 
Det har varit världens höstväder här idag. Och ikväll så kom regnbågen fram, så mobilen åkte upp direkt, såklart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0