Det går bra nu!

Hej på er!
Jag hann inte skriva igår. Min fredag gick verkligen i ett!
Jag jobbade på en förskola mellan 10-14, sen tog jag bussen hem 14:30 och var hemma 15:00. 15:30 åkte jag hem till mamman och den lilla 1,5 åriga flickan som jag ska börja sitta barnvakt hos och hälsade på. Var hemma igen efter lite mer än 1 timme, då packade jag ihop mina saker och tog bussen hem till farmor och farfar i Malmö. Spenderade hela kvällen där hemma igår, åt god mat och glass och tog sen bussen hem igen vid 20 i 11. 
Idag har jag varit flitig. Satte klockan på ringning för att jag inte skulle sova bort halva dagen, känns som man missar så mycket då.. Så jag har städat och haft mig här hemma. Sen har jag gjort mig fin, duschat, rakat benen, filat fötterna, målat naglarna, plattat håret och sminkat mig. Får finbesök av ingen mindre än min fina pojkvän snart. Han sover här idag. 
Jag är på världens bästa humör förövrigt. Fick reda på ett besked igår som gjorde att jag grät av glädje. Klumpen i magen försvann och allt går så himla bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0