All around the world

Hej på er! 
Söndag idag, jag har precis tagit bort sminket och borstat tänderna. Tänkte faktiskt bädda ner mig i sängen nu och leka med min iPad lite. Skönt att lägga sig tidigt för en gångs skull. 
Erik har varit här från igår-idag. Underbart mysigt som vanligt. Vi dukade fram en massa gottesaker igår och sen tittade vi på Hunger Games, gud vilken film! Hemsk handling, men såå bra och spännande! Haha jag bokstavlig talat flög upp i Eriks knä en gång. 
Idag så åt vi en lång frukost framför tvn och sen på eftermiddagen så gjorde vi oss iordning och gick ett varv på Center Syd. Erik handlade en tröja medans jag handlade en penna till skolan, haha det är tråkigt att spara pengar.. 
Sen körde vi hem till Erik. Har haft det mysigt där hemma och ätit god mat. 
Nu hade jag tänkt slänga mig i sängen. Ska vara barnvakt till den lilla flickan imorgon kväll så jag måste vara utvilad! Hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0