Tredje gången gillt

Hej på er! 
Äntligen är måndagen snart slut! När det regnar och blåser och är iskallt ute så kan man inte göra annat än att längta till helgen så man kan få bädda ner sig i soffan och titta på film! 
Idag åkte jag med pappa in till Malmö, svängde förbi körskolan för att köpa teorifrågor innan jag åkte vidare till skolan. Har suttit med gruppen och arbetat på vår grupptenta idag. När vi var färdiga vid 2 tiden så tog jag, Malin och Nona tåget ut till Emporia. Yes tredje dagen i rad för mig, och det var fortfarande så sjukt mycket folk trots att vi var där rätt tidigt på dagen! Vi åt lunch och gick i affärer. Innan vi tog tåget tillbaka så åt vi en våffla på pinne doppad i choklad, sååå gott! 
Har även gått ett varv på Center Syd. Har köpt lite nitar för jag ska göra om lite kläder tänkte jag. 
Nu sitter jag här i min morgonrock med hårinpackning i håret. Tänkte städa mitt rum lite, skojar inte när jag säger att här ligger 10 påsar med nya kläder utspritt lite här och var, haha usch. 
Vi hörs sen!
Namnamnam
Malin & Nona med sina våfflor :)

Kommentarer
Postat av: Nona

hahahah du va tvungen att lägga upp den hemska bilden?? hhahaha

Svar: Sluta den är inte hemsk, ni är fina! :)
Nathalie Danielsson

2012-11-15 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0