In my mind

Oj, jag har inte blogga..
I veckan så har jag haft mycket med skolan då vi är mitt uppe i ett grupparbete som vi bara vill få överstökat. Sen har jag kört på körskolan och i torsdags fick jag väldigt goda ord och det hände en del grejer, vill inte säga för mycket för att få allt för stor press på mig men när det hänt så lovar jag att ni ska få veta! När jag kom hem på torsdagen så somnade jag efter nervositeten och det var inget bra när jag väl skulle sova på kvällen sen.. 
Somnade klockan 4, låg och vred och vände mig och hade ont i magen för jag var så nervös haha..
I fredags kom min fina pojkvän och hämtade mig vid 14:30 och då var allt det nervösa som bortblåst. Räcker med att jag ser Erik så glömmer jag allt, blir bara så lycklig och upp över öronen kär! 
Har sovit hos Erik från fredag-idag (söndag). Otroligt mysigt och vi har haft det så bra, vi har så roligt ihop. Och jag bara längtar tills vi hittar eget så jag får lov att vakna upp av en godmorgon puss och somna med en godnattpuss varje dag! Snart förhoppningsvis
Nu sitter jag här, har precis fikat och tittat på TV med familjen för mamma kom hem från Småland för ett tag sedan. 
Har pluggat teori hela helgen och jag bara längtar tills den dagen då jag får bränna mina böcker och övningskörnings-skylten! 
Imorgon har jag en lång dag i skolan, men vi ska bara göra roliga saker så ser faktiskt fram emot det! 
Nu ska jag sova, hörs imorgon! 
Haha KOLLA vilken gammal bild jag hittade på mig och Erik! Detta är det bästa med att ha en extern hårddisk, alla bilder från flera år tillbaka ligger där. 
Denna är från 2008 när vi var på julbord, jag är lycklig, Erik är blond (haha) och Linus är allmänt störig och ska förstöra alla bilder, såklart.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0