Superlove

Har haft en jätte bra helg! 
Var barnvakt till 2 barn i Lomma i fredagskväll och när jag kom hem så hade mormor och morfar kommit ner från Småland till oss och har varit här hela helgen. 
I lördags kom Erik hit, vi åkte och fixade present till Linus. Sen på kvällen kom min kusin Mattias + hans barn Erik, farmor och farfar. Vi firade mammas och Linus födelsedag + min i förskott. Fick så mycket fint! Somnade glad och lycklig i Eriks famn på kvällen. 
Idag är det måndag. Har varit i skolan och lyssnat på en föreläsning. Sen åkte jag till min körskola och körde en lektion. När jag var färdig mötte jag upp Lotta vid Triangeln. Vi gick i stan och shoppade lite och fikade. Var mysigt att träffa Lotta igen, vi har fått skjuta upp det flera gånger då hon jobbar kväll och jag är i skolan på dagarna. Men det var riktigt kul att träffa Lotta, som alltid! 
Nu sitter jag här nyduschad. Känslan av att inte behöva plugga körkorts teori är så underbar! Kommer leva på den länge!
Bild från i lördags, jag, Erik, Ida och Linus låg i min säng och spelade spel på Ipaden med lille Erik (haha jobbigt när det finns 2)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0