Rosegarden

Var i skolan på en kort lektion imorse. 
Var ett litet tag sen jag var där eftersom jag har haft så otroligt mycket med körkort, uppkörning osv nu. Det är så otroligt skönt att körkortet är över så jag bara kan fokusera på skolan nu! 
När lektionen var slut så gick jag med Malin och Nona till Guldfynd i stan för att byta storlek på en ring från Guldfynd by Kenza som jag fick i present av mamma och pappa. Sen gick vi lite i stan innan vi blev hungriga. Vi åt lunch på rosegarden. En thai-buffé med en massa gott! Var proppmätt när vi gick därifrån sen haha. 
Sen tog jag bussen hem och bytte till bilen och tog med mig Ida på en sväng ner till Center Syd. Var tvungen att köpa hårinpackning. 
Sen åkte vi hem och hämtade upp mamma, pappa och Linus och körde vidare till Ikea. Vi åt middag där och sen gick vi och handlade en massa. Har köpt sorteringslådor till min sminkbordslåda. Det ser ut som en bombnedslag i den så imorgon ska jag sätta mig ner och sortera och slänga en massa, jag är skräpsamlaren #1 haha.
Är ledig imorgon, riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0