Perfect gentleman

Sitter med tandborsten i munnen och ska snart hoppa i pyjamasen och gå och lägga mig! Mår inte alls bra och sömn är som medicin för min kropp.
Har varit i Lomma ikväll hemma hos en familj som jag ska sitta barnvakt hos, jätte mysigt och trevligt! 
När jag kom hem så bäddade jag ner mig i duntäcket och pluggade teori tills jag kände att ögonen gick i kors. 
Nu ska jag sova ensam, för första gången på några nätter, usch.. Finns inget bättre än att sova tillsammans med Erik, att få ligga i en varm famn som håller om en och skyddar mig från mina fantasier som jag har för att jag är så otroligt mörkrädd haha. Erik är bäst, nu när jag inte mått så bra och har varit förkyld så har han tagit hand om mig. När jag har vaknat flera gånger inatt av nysattacker och en näsa som rinner så har han gett mig näsdukar, vatten och sen lagt sig ner och hållt om mig så att jag lätt kunnat somna om. 
Sitter bara och längtar tills den dagen då vi bor tillsammans, då vi slipper säga hejdå till varandra när helgen är slut och bara kan säga godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0