KÖRKORT!!

Varför var jag så nervös för 3 dagar sen? Jo för jag hade min uppkörning dagen efter, den 21 november. Och jag klarade det!! Helt sjukt, vilken känlsa det var när vi kom tillbaka till vägverkets parkering efter att ha varit ute och kört och tjejen som jag körde med säger "ja då får jag väl börja säga grattis i förskott för jag ser att du fyller 20 den 24 november, och sen får jag säga grattis för du har klarat din körning". Haha brast ut i tårar direkt! Perfekt för tidig 20 års present! 
Jag var klar vid 9 på morgonen och då åkte jag hem till Lotta och var där hela dagen. Vi ville fira jultider lite för tidigt och bakade lussekatter haha. Sen invigde vi mitt körkort med att jag fick köra hennes och Filips bil när hon skulle lämna av mig vid bussen.
På kvällen kom Erik med sin fina bil, så jag fick köra runt i den. Sen sov jag hos Erik tills igår, torsdag. 
Igårkväll åkte jag och Ida till farmor och farfar, fick en present för att jag klarat körkortet och sen körde vi lite ärenden i Malmö.
Nu sitter jag här i mitt rum och ska snart börja städa, musiken dunkar ur högtalarna för det är fredag!!! Är lite avundsjuk på Malin som smsade att hon sitter just nu på tåget upp mot Stockholm för att hon ska se Swedish house maffia.. Men imorgon är ingen vanlig dag, det är ju min 20 års dag, så jag kan ju inte deppa för det! 
De som känner mig vet hur jag tjatar så fort jag ser en mini cooper ute på vägarna, jag ska ha en sån. Men tyvärr är jag fattig student just nu så det går inte än.. Men jag fick en liten mini cooper av farmor & farfar. Som dessutom har världens bästa högtalare i hjulen, radio & cd spelare i motorhuven och AUX-kabel i bagageluckan haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0