Finally

Har varit ledig från skolan idag. 
Satt och tittade på ett tvprogram med Ida som också var hemma från skolan idag, när min fina Erik ringde. Han var på väg hemåt och frågade om jag ville ha lunch. En ängel som han är så köpte han med sig speedy lee mat hem till både mig och honom och kom hit och åt lunch med mig. Myspys. 
När jag sa hejdå till Erik så såg jag att posten kom, och lycklig blev jag när jag fått ett brev från posten att mitt körkort låg och väntade på mig! 
När mamma kom hem så hoppade jag in i bilen och körde mot Kävlinge där körkortet var, tyvärr.. Jag och kävlinge fungerar inte riktigt, haha tycker inte om det. När jag varit på posten så körde jag vidare till Center Syd och Maxi för att handla lite saker.
Sitter i min morgonrock och med en turban på huvudet just nu för jag har precis kommit ur duschen, ska alldeles strax lägga mig och sova. Imorgon har jag bara en kort lektion på morgonen men ska stanna kvar i skolan ett tag och jobba lite med min grupp. 
På kvällen imorgon så kör jag och hämtar Erik (jag "vann", det är kul nu när vi båda har körkort för vi tävlar om vem som ska köra och hämta vem haha) och sen åker vi in till Lund och ser Twilight, wohooo! Blev aldrig av förra veckan för stackars Erik blev sjuk men imorgon så jäklar! Då får jag äntligen se filmen jag tjatat om och äta mina bio-popcorn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0