Essie - matte about you

Idag så införskaffade jag mig ett nytt nagellack till nagellacks-familjen. Och inte vilken nagellack som helst, utan ett från Essie som heter Matte about you. Det är ett toppöverlack som gör alla nagellack matta. Efter att ha suttit och googlat runt på en massa bilder så såg jag hur otroligt mycket roligt man kan göra med ett matt nagellack så jag var tvungen att ha det. 
Blev helt förtjust i den här bilden som jag hittade på google. Försökte mig på ett liknande försök men hade bara ett tråkigt gammalt svart nagellack som inte alls var så glansigt som det ovanför så det blev bara som bilden nedan, och då målade jag på det "vanliga" svarta på hand snabbt så det är inte jämt över huvud taget.. Får göra ett nytt försök när jag har ett nagellack med mer glans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0