Don't judge me

Jag hann inte skriva igår.
Satt med huvudet ner i teoriboken, åt på subway med pappa och Linus och på kvällen så var jag barnvakt till Vera & Melker. 
Idag har jag också haft fullt upp. Var i Lund i förmiddags för att få ett recept på p-piller. Sen tog jag bussen hem och satte mig vid tvn och väntade på att jag skulle ta bussen till Malmö. På något sätt så har jag somnat, kommer inte ihåg hur.. Och vaknar 14:45, min buss till Malmö gick 14:45 haha PANIK! Som tur är så har jag en snäll pappa som hjälpte mig och skjussade in mig till Malmö till min körskola. När jag skulle köra med min körlärare så sätter jag mig i bilen och märker att i min väska så ligger bara mitt glasögonfodral, tomt.. Och jag är halft blind utan mina glasögon. Så körningen gick väl inte sådär jätte bra idag, haha tur jag har en bra körlärare som bara mobbade mig liiite för att jag var blind. 
Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon är det fredag wohooo! 
Ska in till skolan för att ha introduktion på den nya kursen och efter introduktionen så ska jag, Malin och Nona sätta oss ner och beställa smink från USA. Och kolla upp utomlandsresor, hoppas på att hitta något! 
Imorgon kväll så kommer min Ekan med flyget från Holland så jag ska hämta upp honom på Malmö C, myspys, saknar Erik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0