Det här går inge bra..

Det här med att skriva blogginlägg varje dag har inte fungerat, iallafall inte nu när jag pluggar körkortsteori från det att jag vaknar till att jag går och lägger mig typ...
I helgen har jag varit med min älskling. Hämtade honom vid centralen i Malmö i fredagskväll då Erik kom hem från Holland. Sen sov vi hos mig till lördag. I lördags var vi ute hela dagen och hjälpte pappa och Linus att lasta släpet och sen köra till tippen. Sen åkte jag och Erik hem till Erik och gjorde god mat och sov där. I söndags mådde inte min älskling bra så jag tog hand om honom, bäddade ner honom i soffan och lagade lunch till oss. Som kompensation från helgen innan då jag mådde dåligt.
Idag är det onsdag och jag har inte gjort mycket mer i veckan än att varit hemma och pluggat teori förutom i måndags då jag var i skolan. Men var inte mig själv, gick runt som en zombie och gjorde saker utan att tänka på. När vår lärare frågade om vilka som hade erfarenheter från första dagen/inskolningen med sitt barn och jag räckte upp handen så brast mina kompisar och Malin sa direkt "Nathalie! Du har inga barn!!" haha orkar inte med mig själv ibland..
Nu ska jag fortsätta med teoripluggandet! Imorgon ska jag vara i Malmö hela dagen, göra lite hemliga saker, körlektion och sen ska jag möta upp farmor för att leta födelsedagspresenter till mig, wiho.
Hörs sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0