Born this way

 
Jag har haft fullt upp med vår grupptenta + mitt teoripluggande så jag har inte haft tid att skriva här. 
I tisdags efter att vi arbetat med tentan så tog jag tåget med Malin till Lund för att köpa ett par svarta jeans. Har hittat världens bästa märke tack vare Malin! Svarta jeans som sitter som en smäck! 
När jag kom hem i tisdags så åkte jag med familjen till Malmö för att åka till IKEA. Vi åt där och sen handlade vi lite saker. 
Igår hände inte så mycket. Var i skolan och när jag kom hem så satt jag mest och pluggade teori och skar vår pumpa. Linus och Ida skulle egentligen ha gjort det iår men när jag kom hem så stod det en pumpa på trappan utanför dörren med bara 1 öga. Jag frågade Ida vad som hade hänt och då sa hon att hon och Linus hade blivit ovänner med hur pumpan skulle se ut så dom hade gjort ett öga och sen börjat bråka haha, så jag fick ta över.
Idag har jag varit ledig. Min fina plutt kom till mig innan, för han jobbade hemma. Erik var här i 1 timme innan han fick åka vidare men det var mysigt att få träffa han ett tag. 
Ikväll spelar MFF sin sista match hemma! Den är viktig om dom ska ta guldet! Jag har tyvärr inga biljetter så jag missar stämningen där, men å andra sidan så ska pappa och två av hans kompisar vara här och se matchen på tv och dom brukar skrika när det blir mål så lite stämning blir här också haha.
Cola tyckte att det var lika roligt som jag att skära halloween-pumpa, han åt som aldrig förr!
Haha fick inte vara ifred när jag skulle göra pumpan..
Såhär söt blev han, haha jag orkar inte att jag satt i över 1 timme för att rista ut tänderna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0