1+1

Jag har inte varit hemma på nästan hela helgen. Eller helgen, det är tisdag idag men har varit borta tills idag. 
Och inte skrivit sen i torsdags, dåligt.. 
I fredags fyllde mamma år, familjen var uppe redan vid 5:45 och sjöng för henne. Sen åkte jag till skolan för att vi skulle spela upp dockteater. Det var vårt sista arbete på den kursen, så nu är jag ledig hela denna veckan, jätte skönt! 
Iallafall, när jag kom hem i fredags så gjorde jag mig iordning och sen kom Erik. Vi åkte i 1 bil och familjen i 1 in till Lund där vi mötte upp farmor & farfar. Sen gick vi till Spisen, en restaurang, där vi åt otroligt god mat och efterrätt! Kunde inte gå efter att vi hade ätit färdigt. Erik och jag sov gott sen, matkoma haha..
I lördags åkte vi hem till Erik för då var det dags att fira Sofia, Eriks mammas födelsedag. Vi åkte in till Malmö med Eriks familj, mormor, morfar och moster och åt på St Markus vinkällare där det var buffé. Åhh matkoma igen.. Riktigt gott! 
Sen har jag sovit hos Erik från lördags fram tills idag, tisdag. I söndags kom Erik mormor, morfar och moster och då åt vi kalkon. Och igår samlades hela gänget igen då vi såg James Bond - Skyfall på bio.
Har varit en perfekt långhelg! 
Nu ska jag plugga lite teori. Ikväll ska jag åka hem till en familj i Lomma som jag eventuellt ska sitta barnvakt hos i framtiden, mysigt.
Haha mitt kamera album på mobilen kryllar av bilder på mina fingrar, i fredags när jag satt på centralen med Nona och väntade på vår buss så såg vi hur först hela mina händer blev lila för att jag frös, sen kom det blåa prickar överallt på fingrarna (syns knappt på bilden) Nojjig som jag är så blev jag rädd, frågade Nona vad det var, ringde runt till Erik, pappa och farmor som alla lugnade mig och sa att det nog bara var för att jag frös, kyckling som jag är haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0