Vart tog sommaren vägen?

Sitter på jobbet med en laptop och försöker få ordning på dokumentationen som vi ska sätta in i barnens pärmar, problemet är bara att datorn inte fungerar så jag kommer ingen vart haha.. Ute så öser regnet ner, vart tog sommaren vägen? Julia skrev igår på Facebook att det snöade i Norge och jag skojade med henne och frågade om hon inte kunde skicka hit lite för här var det alldeles för varmt, och idag regnar det.. Har för stor mun ibland haha.
Dagar som denna längtar man bara till Turkiet, och dom tjatar på mig att jag ska komma tillbaka, är ju mamma för dom nu haha.
Nej nu ska jag gå och byta laptop till en som fungerar! Hörs när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0