Varning för känsliga läsare

Ni som är som jag, en shoppaholic, borde blunda för bilden nedan.
Haha hemskt att jag kan ha mina älskade kläder såhär!! Usch vad det ser ut... Dom 2 översta hyllorna + översta korgarna är fyllda med kläder som jag hade när jag gick i 6an kanske? Och med annat skit som jag slängt in.. Och på dom andra hyllorna så är det meningen att det ska vara 2 högar med kläder, just nu ligger allt huller om buller, och det är kläder innanför all röra också men dom lyckas man ju inte se när det ser ut såhär? + att jag har 2-3 påsar fyllda med nya kläder som jag inte får plats med, nej nuså ska jag ta tag i detta! En efter-bild om hur resultatet blir kommer komma upp när jag är färdig med detta evighets jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0