Valborg

Det var inte alls så jobbigt att jobba igår som jag hade trott. Dagen gick så sjukt fort och det var ju 18 grader, sol och blå himmel ute så vi kunde vara ute i det härliga vädret med barnen hela dagen. Slutade dessutom 1 timme tidigare vilket var ett stort plus! När jag slutade åkte jag hem och sminkade om mig och klädde på mig en klänning, sen kom Erik Perik och hämtade mig. Vi satt ute i solen med varsitt glas rosé och bara njöt. Satt ute i nästan 2 timmar, sen gick vi in för att äta mat. Grillade revben, mums!! Hade förövrigt en riktigt bra och mysig kväll med mitt hjärta, kunde inte varit bättre ♥
Idag när jag och Erik vaknade var det sommar ute på riktigt. Och jag var inte förberedd på det så gick runt i jeans och svettades. Vid 3 kom jag hem till mig igen, då var farmor och farfar här för att säga hejdå till oss innan vi åker till Turkiet. Vi satt och fikade och sen körde vi allihopa till Bjärred för att köpa mjukglass. Men när vi väl kom dit så var det en kö som hette duga, så vi fortsatte att köra till Lomma istället där vi åt glass. Sen sa vi hejdå till farmor och farfar och körde vidare till Frida för att hälsa på dom, deras 3 galna hundar + den lilla chihuahuan.
Nu har jag precis varit ute och powerwalkat. 20 grader, sol och blå himmel ute, riktig sommar! Men nu önskar jag att det regnar här nästa vecka, bara för att jag ska kunna njuta lite extra mycket i Turkiet, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0