Sommar och sol

Hade en riktigt bra dag igår! Shoppade ju med Emma hela förmiddagen på center syd vilket var riktigt kul, alltid lika kul att träffa henne! Sen hann jag bara vara hemma i 5 minuter innan familjen åkte till farmor och farfar för att fira farfar som fyllt år. Åt god mat och hade en rolig kväll där.
Idag är det sommar och sol ute! Och ingen söndagsångest så långt ögat når! (är underbart att jobba på förskola om vädret är såhär).
Har precis gjort ett dumt beslut, gick ut och powerwalkade när det är över 25 grader ute, phuu vaaaarmt!! Så nu åker jag, mamma och Linus till Lomma för att köpa glass och titta på dom söta djuren på Lomma zoo.
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: william

fin header:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Still Lost" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-05-20 @ 15:46:18
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0