Som ett barn på julafton

Då var det onsdag idag, veckorna bara springer fram och idag är sista arbetsdagen för denna veckan för sen är man ju ledig torsdag-fredag.
Jag har inte hunnit blogga, har varit trött efter semestern så kvällarna har gått åt till att packa upp min väska (har tagit ca 4 plagg/dag och väskan står fortfarande halvfull på golvet, haha orkar inte..). Har pratat med mina kompisar från Turkiet också, dom saknar mig och gör allt för att jag ska komma igen så nu har dom fixat jobb till mig om jag vill där nere haha..
Idag är jag som ett barn på julafton, anledning? Min älskling kommer till mig ikväll! Har inte träffat honom på snart 2 veckor så det ska bli så mysigt! Vi båda har längtat så mycket <3
Bilderna från Turkiet ska jag också lägga upp, när jag har tid. Prio 1 är umgås med min älskling och städa min garderob så jag får plats med mina nya saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0