Reunion

Hej på er! Ligger i sängen och har precis duschat, rakat benen och färgt ögonfransarna, allt för att göra mig iordning för Turkiet.
Idag har det varit en underbar dag! Ännu varmare än igår, riktig utomlandsvärme. Men nu önskar jag att det ska bli kallt och regna lite extra mycket här hemma så jag kan njuta extra mycket i Turkey ;)
Idag när jag slutade jobba så tog jag bussen in till Lund. Gerd på mitt jobb ville inte släppa iväg mig, hon tyckte jag var så snygg och såg ut som en filmstjärna så hon var rädd när jag skulle in till Lund för att alla studenter skulle kidnappa mig haha..
I Lund träffade jag Emma. Var riktigt kul för vi har inte sets på nästan 1 år, sen vi tog studenten. Vi satte oss på espresso house och fikade och pratade sen gick vi i affärer. Fick köpt en större bikini överdel, fanns inga storlekar i lödde och jag blev chockad över vilken storlek jag fick ta, så stora bröst har jag väl inte haha?? Innan vi tog bussarna hem så gick vi inom forex och jag växlade pengar till Turkiska lira så nu har jag en sak mindre att tänka på innan jag åker. Sen sa jag och Emma hejdå men vi har redan bestämt att vi ska träffas igen när jag kommer hem från semestern, kul!
Nu tänkte jag sova. Imorgon ska jag hem till min älskling och sova där, ska pussa och krama honom extra mycket för sen ses vi inte på ett tag, jobbigt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0