Quasimodo

Ni ska se hur mitt rum ser ut just nu! Har kläder över heeeela golvet, och då skojar jag inte! Började ju städa garderoben igår, rev ut hylla efter hylla och jäklar vad jag har kläder!! Det var helt sjukt, ska aldrig säga att jag inte har något att ha på mig (får se hur länge jag håller det haha). Vet inte hur länge jag höll på igår, och då har jag typ inte ens kommit halvvägs. Det slutade med att jag såg ut som Quasimodo i Ringaren i Notre-Dame fast med 2 svullna ögon, haha är jätte allergisk mot kvalster och att sitta i ett berg med en massa kläder var kanske inte det bästa..
Nu har jag precis varit på Center Syd med Ida, ja igen. Hon skulle köpa mat tills imorgon och jag följde med som sällskap och köpte ett par svarta jeans. Mina är förstörda sen jag jobbade med dom.
Nu ska jag försöka orka ta tag i att få in kläderna i garderoben, kanske slänger in lite bilder från Turkey också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0