Nu är det krig

Usch dagarna går alldeles för fort här! Fredag kväll, vi åker hem på söndag morgon...
Har iallafall haft en bra dag idag, började morgonen såklart med vattengympa. Sen gick vi till den andra poolen här vid hotellet där dom har vattenrutchkanor, så kul det var! Riktigt stora och läskiga, visste man inte vem jag var innan så lär folk ha hört när jag skrek när jag åkte ner haha. Sen skulle jag gå igenom trädgården till den vanliga poolen, gick och grät typ för jag är så rädd för dom små ödlorna haha. I eftermiddags kom det brasilianare hit och dansade samba, jag stod med mina nya svenska kompisar och tittade och vi skrattade bara och sa att tänk så blir man uppdragen, man kan ju inte alls svänga med höfterna som dom gör. Helt plötsligt kommer en från teamet som håller i aktiviteterna och kallar på en dansare och börjar putta fram mig. Jag var barfota på plattorna och dom hade precis moppat golvet så jag bara gled. Framdragen blev jag och fick dansa/slåss i luften mot en annan mitt i en ring med massa folk. Haha så nu är det krig, imorgon åker någon i poolen och inte är det jag.
Vi pratade med Ali innan och kom på att det var sista heldagen imorgon, och sista gången vi är med på vattengympa. Han blev ledsen men nu är han beredd på hans trogna elever åker hem till kalla Sverige. Usch.. Men det är bara nu som det känns jobbigt, när jag kommer hem kommer det kännas bättre. Får ju träffa mina vänner, mina kära kollegor, mina små bebisar på jobb och framför allt min älskade Erik ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0