Miss lyra resort

Merhaba! (hej på turkiska)
Tisdag, ännu en dag i härliga turkiet med blå himmel, värme och sol. Idag har jag blivit miss lyra resort, lyra är hotellet vi bor på. Imorse började dagen med vattengympa, jag skulle inte bada idag eftersom vi skulle på utflykt vid 2 men efter att först blivit slagen av en blöt vatten-leksak och sen efter att en av turkarna ställt sig över mig och visslat i visselpipan och skrämt livet ur mig när jag sov i solen så fick dom med mig på vattengympa haha. Sen var det pool-game, vilket var något helt annat än vad vi trodde.. Ut kommer dom med en surfingbräda som man skulle stå på i poolen samtidigt som man hoppade med ett hopprep. Alla vid poolen hejade på en och dom blev chockade över mitt resultat och att jag inte ramlade i en enda gång haha *stolt*.
Stackars mamma och Linus har ätit något dåligt här nere och blivit matförgiftade så dom har legat i sängen hela dagen. Jag, pappa och Ida har åkt på shoppingtur med några andra svenskar idag. Skönt att prata med någon i sin egen ålder som inte är tysk eller turk här nere så man kan lägga engelskan på hyllan ett tag och bara få prata svenska ;) har iallafall shoppat loss med en massa fina kläder och en 18k guld & vit guld ring med diamanter i, ojojoj fint ska det vara! Men guldet här nere är jätte billigt jämfört med hemma.
Nu ska jag gå upp på rummet och slänga på mig en klänning, sen ska vi äta mat. Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0