Lycka!!!

Köpte en glass på vägen till Lomma och en glass när jag var med mamma och Linus i Lomma. Haha gottegris! När vi varit i Lomma körde vi till Barsebäcks golfklubb för att hämta ett pris som mamma vann i en tävling idag och säga hej till pappa som precis spelat klart sin tävling. Mini cooper sponsrade tävlingen idag så där var några bilar på utställning. Och som mina nära och kära vet så är jag totalt förälskad i mini cooper! Klart att man även har en dyr lyxbil som drömbil men en mini cooper är min drömbil. Pratade med en kille idag som hade ett förslag till mig, och det lät hur bra som helst. Ska åka in och provköra i veckan och när jag har tagit körkort i sommar så köper jag en mini cooper, är jag i himlen eller?? Är så lycklig! Imorgon ringer jag körskolan och bokar lektioner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0