Känd på hotellet

Onsdag, sitter helt utslagen i lobbyn samtidigt som Ida läser ur en turkisk bok och försöker lära mig olika meningar. Men vad är meningen med att lära sig dom? Frågar man en turk en mening på turkiska så svarar den ju tillbaka på turkiska och då förstår man ju inget?
Jag är numera känd på hotellet, iallafall bland tjejen och killarna som håller i aktiviteter här. För efter att ha vunnit surfingbräda-hopprep tävlingen igår och sen vann jag pilkastning idag så vill alla ha med mig i sitt lag. Idag var det pool-game som det är varje dag klockan 12. Dagens tävling var att man var 2 lag som skulle ligga på varsin surfingbräda och simma fram och tillbaka i poolen. Ali som numera har mig som favorit höll i ett lag och han stod och skrek "Nathalie, Nathalie" när dom delade ut lagen, lycklig blev han när jag hamnade i hans lag. Och det vinnande laget blev vi också, yeah!! Offrade hjärta och själ för mitt lag och har nu rivit upp armar och ben efter att Ali puttade på surfingbrädan för snabbt och jag höll på att bokstavligen talat flyga av haha. Kommer sakna allihopa när vi ska åka hem..
Mår konstigt idag, har inte kunnat äta på hela dagen. Och efter att vi hade spelat beachvolleyboll på stranden i eftermiddags så höll jag på att svimma. Därför ska vi nog inte göra så mycket idag mer än äta och kolla på kvällsunderhållningen. Frågade tjejen som jobbar här vad det var ikväll och det var mini-show så hon sa till mig att jag kunde ta hit mina barn om jag ville att dom skulle vara med i showen, haha vilka barn? Fick svaret bli.
Rätt komiskt är det också att efter att ha pratat med Emma igår och berättat om dvärgen som jobbar här som knuffar i alla i poolen såfort han får chansen lyckades knuffa i mig idag. Allt finns med på film haha.
Nu ska jag gå och duscha och slänga på mig en klänning, vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0