Jordgubbar & champagne

Ojdå, har inte uppdaterat bloggen på ett tag.. Men dagarna springer ifrån mig så jag hinner knappt med det jag ska. 
Då var det måndag igen och jag har haft en underbar helg! I fredags kom mitt hjärta hit och han var överlycklig för att han skrivit på papper till sitt nya jobb. Så det tyckte jag att vi skulle fira. Jag gjorde jordgubbar doppade i choklad med kokos, sen satte vi på mys-musik och slängde ut kuddar över hela golvet och åt jordgubbarna och drack champagne. Det här med att sitta på golvet istället för att ligga i sängen när vi äter har blivit lite av Eriks och min grej. När jag målade om på mitt rum för något år sedan så skruvade Erik och jag ihopa mina möbler och då köpte vi pizza som vi åt på golvet (i sin kartong då såklart), haha varför undrar ni kanske? Ja varför inte, det är ju mysigt att ligga på en massa kuddar på golvet och titta på den vackraste människan som finns ♥
Har precis varit på Center Syd med Ida Pida, köpt lite sommarklänningar, tankat moppen och laddat upp med färdig-rätter som jag ska ha med till jobbet. Har precis orkat ladda upp alla bilder från Turkiet på min facebook, lovar att jag ska ladda upp dom här också. Men det är så många så får nog ta några i taget.
Nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0