Imorgon smäller det!

Tänkte blogga igår men jag hann aldrig. 
Jobbade hela dagen och sen när jag slutade så tog jag förväl av dom på jobbet, kommer ju inte ses på en vecka nu haha. Sen åkte jag hem och packade och gjorde mig iordning, sen kom Erik och hämtade upp mig och då åkte vi hem till honom för att äta gott med resten av Eriks familj. Sen tittade vi på film och hade en mysig kväll.
Idag så vaknade jag och Erik upp och gjorde en god frukost, crossiant med nutella, världens bästa! Sen gick vi ut och la oss i solen, även om det var kallt i vinden så var det mysigt att ligga nära varandra under en filt. Vid 3 så var det dags att säga hejdå till Erik också, vi ses ju inte på nästan 2 veckor nu eftersom imorgon åker vi till Turkiet och när jag kommer hem så är Erik i Jönköping. Blev många mysiga pussar och kramar ♥
Har precis tagit en paus i packandet. Jag har bara haft min packning i huvudet innan så idag har jag tagit fram kläder och ska packa ner i väskan snart. Men har ett dilemma, vi ska vara iväg i 1 vecka och vanligtvis så måste jag då packa för minst 2 om inte 3 veckor. Packar jag ner en outfit för en utekväll så tänker jag hela tiden om jag inte vill ha den där nere, då måste jag ju ha ännu fler ombyten att välja på. Problemet är bara att jag har tänkt shoppa en hel del där nere, så kan ju inte packa allt för mycket nu för jag vill inte ha övervikt.. Haha får fortsätta att tänka och plocka i och ut kläder ur väskan ett tag till. Vi åker till Sturup någon gång vid 3-4 inatt, men jag ska försöka skriva någon gång till ikväll!
Haha har växlat en massa pengar, shopping-galna Natti är i farten!

Skrev ett fint meddelande till dom på jobb på schemat som sitter uppe på skåpet och som dom kommer att titta på varje dag, mest för att dom skulle tänka på mig och tänka att medans dom byter blöjor så ligger jag på stranden mohaha ;) Har önskat regn till dom för hela nästa vecka så jag kan njuta extra mycket, men som kompensation ska jag packa ner solen och värmen när jag kommer hem från Turkiet igen, låter bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0