Hemma i Sverige igen

Usch, det var med tårar i ögonen som vi åkte från hotellet klockan 8 imorse.. Hade hoppats på att animation-teamet var där och åt frukost tidigt så jag fick säga hejdå igen men dom hade inte börjat jobba..
Shoppade upp mina sista lira på flygplatsen. Hittade en Nina Ricci parfym som är nästan exakt en kopia på en annan Nina Ricci parfym som Erik köpte till mig för några år sedan som det var limited edition på. När vi landade i Sverige halv 3 idag så möttes vi av farmor och farfar som hälsade oss välkomna. Sen åkte jag och familjen hem till huset, möttes av Cola & Gucci (mina fåglar) som var överlyckliga över att vi var hemma igen. 
Gick ut och gick en runda med musik i öronen när jag kom hem, var helt nere över att vara hemma. Kändes jobbigt att byta ut flipflop och bikini mot långa byxor, tjocktröja och jacka.. Ringde och pratade med Rebecca när jag gick, hon bor ju i Umeå nu. Usch.. Sen ringde jag till min älskade pojkvän som var glad över att ha mig hemma. Söndag idag, på onsdag får jag träffa honom igen ♥
Har precis pratat med en av killarna från animation-teamet på facebook. Dom alla var ledsna över att jag var borta. Han sa att dom hade gått runt vid min solstol vid poolen som jag alltid brukade ha och hoppats på att jag missat planet och snart skulle komma ner till poolen. Men nej tyvärr hade dom fel, nu är det över 1000 mil från dom och mig. När teamet gick runt och försökte få med en på alla aktiviteter såsom pilkastning, vattengympa, beach volleyboll och poolgame så var det jag som var den positiva och peppade alla. "Are you ready?" sa dom innan allting började och vem var det som stod och skrek "Yeeeeah!!!" högst av alla? Jo Nathalie Danielsson haha.. Är väl därför dom saknar mig. Men vi planerar redan en resa tillbaka till underbara Lyra Resort hotellet. Lite roligt är det att dom har börjat kalla mig för "mama", haha efter teatern igår. Åhh saknar Turkiet och teamet redan, orkar inte ens packa upp väskan, för mycket minnen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0