Grabbkväll

Skrev förra inlägget så fort så jag knappt hann skriva det jag skulle. Glömde ju berätta om min och Eriks grabbkväll igår. Tanken var först att jag skulle gå på MFF-match med Emma från jobbet och några till, men jag kände inte för att stå ute i kylan, är så allergisk just nu så näsan rinner och jag nyser varannan minut typ. Så jag och Erik dukade upp här hemma i soffan och tittade först på MFF-matchen och sen på Sverige-Tjeckien som möttes i kvartsfinal i VM. Kvällen började bra då MFF vann med 1-0 men slutade lite sämre då Sverige förlorade matchen med 4-3 och det avgörande målet kom när det var 29 sekunder kvar.. Men jag och Erik hade det trevligt iallafall, en riktig grabbkväll haha. Vilken tur att vi inte bara är kära och gulliga mot varandra utan att vi även är bästa vänner, bästa killkompisar haha?
Har haft en bra kväll! Var kul att träffa Frida igen och få prata av sig. Vi satt och planerade framåt och var sugna på att åka till peace & love festivalen men efter att ha sett att tåget tog 12 timmar upp så la vi ner den planen, istället så har vi börjat kolla på en utomlandsresa. Till inget mindre än Turkiet! Haha mina vänner där nere kommer bli glada. Frida och jag ska prata mer om det när hon kommer ner till Skåne igen.
Nu ska jag sova, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0