En citron, mitt bland allt

Hela familjen sover. Borde jag egentligen också göra eftersom vi ska upp klockan 2 inatt och köra till flygplatsen 3. Först så tänkte jag sitta uppe och spela sims hela natten, men det kanske inte är så bra. Ska ju orka med morgondagen också.
Ligger i sängen och försöker slappna av, omöjligt när man vet att vi åker till Turkiet om några timmar. Mamma sa att det var wifi i lobbyn på hotellet så fall jag har tid så är det inte omöjligt att jag slänger upp ett inlägg här i veckan.
Min familj skrattar åt mig, mitt bland min packning ligger en citron. Jag tänkte att dom kanske inte säljer det där nere? Eller att dom kanske är jätte dyra? Pappas kompis skrattade åt mig och sa att säljer dom inte citroner så kan du plocka dom på träden. Där fick man svar på att man är blond.. Och varför jag har med mig just en citron? Jag ska pressa i saften i håret så det bleks ännu mer haha!
Nu tänkte jag smsa lite till med min kära pojkvän, sen blir det dyrt när jag är utomlands.
Ni får ha en toppenvecka för det ska jag ha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0