Dancing the whole way home

Hejsan hoppsan!
Har jobbat hela långa dagen idag, som vanligt. Slutade klockan 4 och då körde jag hem och bytte om till träningskläder, tog på mig mina easytone skor och gick ut för att powerwalka. Hann inte gå 500 meter innan min Erik ringde och frågade vart jag var. Han sa att han var hos mig inom 10 minuter så jag skyndade mig hem och mötte honom. Han är så gullig, han har kört uppifrån Dalarna idag och stannat till på Göteborg-kex (tror jag det var) och köpt en massa kakor till mig, haha han känner sin gottegris till flickvän så väl! Sen var Erik här i 30 minuter innan han var tvungen att åka. Nu längtar jag ännu mer tills jag åker till honom imorgon! 
Just nu sitter jag och kollar på en massa klipp som dom lagt ut på Big brothers hemsida, det är ju final på söndag och alla de gamla deltagarna har gått in i huset ikväll och ska festa med de 3 finalisterna, ska bli spännande att se om det blir några bråk haha. Ska faktiskt på ett sätt bli skönt att det är final på söndag, så man får tillbaka sitt liv och inte behöver sitta bänkad framför tvn varje dag klockan 22 ;)
Nej nu ska jag ut och övningsköra, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0