Tröttnat..

Ojdå, skrev förra onsdagen och idag är det onsdag igen. En hel vecka mellan mina inlägg, men jag har förtillfället tröttnat på bloggen.
Kan iallafall berätta vad jag gjort under denna veckan. Åt ju på restaurang med Eriks familj och mormor & morfar den onsdagen då vi hördes sist, jätte gott och mysigt.
I helgen var det full rulle. När jag slutade på fredagen så åkte jag direkt hem till Erik där jag sov tills lördagen. På lördagen tog vi det lugnt fram tills eftermiddagen då vi körde ner till Center Syd och gick där en runda. Sen åkte jag hem till mig, hann precis fylla på mitt smink, platta håret och byta om för sen skulle jag ta bussen till Lotta. Så roligt det var att träffa henne igen! Hon och jag har varit bästa vänner sen vi gick på dagis och har fortfarande hållt kontakten. Vi åkte hem till hennes och Filip (hennes pojkväns) lägenhet där Lotta och jag lagade mat. Sen kom Filips kompis och då körde vi för att spela minigolf/äventyrs golf inomhus, vi gick bland vattenfall och berg bland dom 9 banorna som fanns. Det började bra för mig men sen gick det bara utför då jag mer körde vanlig golf istället för minigolf.
När vi var färdiga körde vi vidare till Big Bowl för att bowla där mellan 23-01. Jag satte ribban högt när jag gjorde en spärr som man bara kan drömma om, både jag och alla dom andra var helt chockade och undrade hur jag lyckades. När sen klockan blev lite över 1, och Lotta och jag hade kört bil i spelhallen så skulle vi köra tillbaka till lägenheten, trodde vi.. Bilen hade slutat fungera så vi fick springa på Värnhem i Malmö halv 2 på natten för att hitta en taxi, inte världens lättaste. Men tillslut var vi lyckligt hemma. Tanken var att vi skulle börja spela kinect på x-box men att göra det halv 3 på natten i en lägenhet kanske inte är så uppskattat, så vi satte igång en film istället som vi somnade till. Sen avslutade jag söndagskvällen med att skrika på mif redhawks (hockey-lag) med pappa och hans 2 kompisar. Och dom vann minsan med 5-3!!
Idag har våren varit här på riktigt! Var ute med barnen på jobbet och jag fick både ta av mig överdrags byxor och jacka, solen värmde på som bara den! Sen åt jag och familjen middag i uterummet, då är det vår när vi börjar använda det.
Nej hörrni, nu ska jag ta bort smink och titta på Big Brother. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0