Sunday bloody sunday

Jahapp då var det söndag igen, säger precis som Linus sa innan att det känns som helgen är en halvdag, så snabbt går det. Imorse vaknade jag vid 8 och hade ställt in mig på att ta på vårjacka och solbrillor och gå ut och gå men det var mulet när jag tittade ut så det slutade med att jag blev sur och gick och la mig igen haha. Vaknade igen efter 3 timmar och då var det strålande sol och blå himmel så mina easytone åkte på och jag var ute och gick en långrunda.
Imorgon börjar jag inte jobba förrens klockan 8 så jag kan sova till 7 om jag vill. Men klockan står på 05:50 eftersom från och med imorgon ska jag börja gå ut och gå powerwalk innan frukost, sen gå en runda på eftermiddagen också. Man förbränner mycket mer på morgonen innan man ätit något så jag ska testa på det. Plåga mig själv lite. Ska verkligen kämpa nu tills jag trivs med min kropp. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0