Start på ricinoljan, igen

Har precis haft i en massa ricinolja i håret. Har ju haft en lång paus men trots det så bara växer och växer mitt hår som ogräs. Så lite ricinolja på detta och jag kommer ha världens svall till sommaren!
Idag är det måndag och jag och Emma firade in måndagen med att äta kebabrulle/tallrik. Vi har en mardrömsvecka framför oss. 2 sena kvällar på jobb +att jag ska skriva prov imorgon. Har suttit och försökt plugga men jag är verkligen hopplös, gör exakt allt för att slippa. Nu sist stod jag och målade ögonbrynen med mörkbrun ögonskugga så dom såg jätte buskiga ut, satte samma ögonskugga på kinderna och sminkade ögonlocken fult. Sen stod jag i spegeln och skrattade åt mig själv, hur normal är man?
Nu ska jag titta på big Brother. Klockan ringer 5 imorgon för 20 över 5 ska mamma och jag ut och powerwalka, jajemän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0