Snart slut på mördar-veckan

Onsdag idag vilket betyder att denna hemska veckan snart är slut, tack och lov!
Igår skrev jag mitt sista engelska prov som faktiskt kändes bra, så förhoppnings vis klarar jag det och får mitt slutbetyg i Engelska B nu. Dags för att söka in på högskolan då! När jag kom hem igår så åkte jag med familjen till IKEA för att äta mat och shoppa lite.
Idag har jag jobbat från 8:00-19:00, hade arbetsplats träff. Och imorgon jobbar jag från 07:30-19:30 för då har vi föräldrarmöte på jobb, 2 långa dagar i rad är tufft men vi kan götta oss med att det är fredag om 2 dagar.
Nästa vecka däremot kommer vara allt annat än en mördarvecka, snarare drömvecka! På måndag ska jag på premiären av MFF, stå och hoppa och sjunga på ståplats, underbart! Och på onsdag har jag mitt efterlängtade besök hos min frisör, har varit bokat hur länge som helst nu för att hon har varit upptagen och jag har velat vänta tills lönen kom in. Klippning och slingning står på schemat!
Nu har jag precis kletat in en massa ricinolja i håret, ska snart duscha ur den och sen gå och lägga mig. Ska upp 5 imorgon för att ut och powerwalka med mamsi. Har träningsverk i heeela kroppen, enda ner till fötterna. Kan knappt röra mig, men det gillar vi! Vältränade here we come?
Jag och mitt hjärta på en mff-match. Oh vad jag är taggad inför måndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0