It´s saturday and I´m in love

Hejsan hoppsan!
En trött, överlycklig, glad och kär Nathalie sitter just nu framför datorn. Lördag idag och hälften av det roliga på min helg har redan passerat, eftersom imorgon så ska min söndag spenderas av inget mindre än att... plugga! Woho!
Har haft världens mysigaste fredag och lördag morgon-eftermiddag. Efter jobbet igår så kom min Erik hit. Åt mat och hade en mysig kväll och sen sov han här och stannade tills klockan 3 idag. Älskar att bara få vara med Erik, då mår jag bra ♥
Sitter just nu och tar en liten paus från städandet. Vi ska ha gäster idag som aldrig har varit här innan så dom kommer antagligen kolla runt här i huset, och mitt rum som faktiskt är fint kan ju vara fint och städat då också.
Nu har jag inte mycket mer att skriva men jag tänkte lägga in ett inlägg här efter på lite "godingar" som har tillkommit i min garderob på senaste tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0