Bloggtorka..

Hej på er!
Jag har inte skrivit på 1 vecka och 3 dagar nu men jag har/haft bloggtorka. Jag jobbar heltid och hinner inte göra så mycket på vardagarna, därför hinner jag knappt sitta vid datorn heller. Jag har flera gånger skrivit inlägg på min telefon och iPad via blogg.se-appen men den appen och jag är inte direkt bästa vänner. Alla gångerna så har jag skrivit långa inlägg och när jag nästan är färdig till att publicera dom så stänger appen ner sig och när jag startar den igen så är inlägget som jag precis skrivit borta. Så det har alltid slutat med att jag blivit arg och gett upp haha..
Idag är det lördag och jag sitter och väntar på att mitt hår ska torka så jag kan börja locka det. Erik Perik kommer hit om ett tag och ska sova här ikväll.
I veckan har det inte hänt så mycket, har varit på Lucy´s med jobbet. En restaurang här i Lödde. Var jätte trevligt och otroligt god mat!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hörs när vi hörs!
Kan lägga upp 2 bilder från förra fredagen då jag och Erik levde vår sambo-vecka. Detta var vår fredagsmiddag. Ryggbiff, potatis & morötter i ugn, finhackade champinjoner, haricovert rullade i bacon, vitlökssmör och hot bearneisesås serverat på en planka. Min pojkvän är världens bästa kock! Gissa om detta var gott?! Säger bara en sak: matkoma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0