Va va voom

Hejsan svejsan! 
Hur är det med er? Med mig är det bra, har jobbat för fullt idag. Och imorgon är det redan torsdag?? Näst sista dagen på jobb..
Har mått illa halva dagen idag. Emma hade bakat en super god kaka som hon bjöd på, sen hade en annan kollega bakat kärleksmums och några andra kollegor hade fått en kaka av en förälder + att det bjöds på jordgubbar. Så direkt efter lunchen blev det kak-kalas och min mage var sen hård som en sten (kan vara för att jag åt direkt ur skålen av Emmas vaniljvisp innan hon slängde ut det också, haha gottegris..)
När jag kom hem lagade jag mat till min kära familj. Sen åkte jag, mamma och syskonen iväg för att göra lite ärenden. Köpte bland annat ett nytt skal till min fiiina vita iPad.
Nu sitter jag här, ska snart börja plocka lite på rummet och börja titta lite i garderoben vad jag ska packa ner till Danmark. Vi ska bara vara borta 1 natt men jag har svårt att bestämma 2 outfits, slutar alltid med att jag packar för en hel vecka.
Har min andra omgång ricinolja i håret också! Blir förövrigt sista för denna veckan, är inte så mysigt för Erik om jag sitter på hotellet med massa olja i håret ;) Kan redan se skillnad på mitt hår igen, känns lite längre (tro det eller ej) och bättre kvalité. Läste förresten Annica från Big Brothers blogg, hon skrev om ricinolja nu precis och la upp denna bilden som är här nedanför, så dom som säger att ricinolja inte fungerar kan ju förklara varför håret växer i extramfart då??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0