Turn up the love

Hej på er!
Har inte hunnit blogga i helgen.. I fredags hade jag planer men när jag kom hem från jobbet så var jag så sjukt trött pga min allergi så jag ställde in allt och var hemma med mina syskon och tittade på bring it on.
I lördags övningskörde jag med mamma och Ida in till Malmö för att göra lite ärenden, när vi kom hem så gjorde jag mig iordning och sen åkte jag hem till min Erik. Vi satt ute i solen och mös, åt mat och sen gick vi in och tittade på en film. När Eriks familj kom hem tog vi fram ännu mer gott och sen startade vi paranormal acitivity 3, fyfaaaaan säger jag bara! 2an skrattade vi oss bara igenom men 3an skrattar man inte i! Flög upp i Eriks knä flera gånger och fick halft hjärtattack typ haha.. När vi sen gick och la oss så somnade Eriks efter att vi hört något som pep utanför fönstret. Så jag låg vaken ensam, helt livrädd och tänkte bara på filmen, så fick tänka på Hannah Montana för att glömma filmen (haha ja Hannah Montana av allt i världen.. Är Disney nörd..)
I söndags hade vi en mys-söndag innan jag åkte hem vid 4.
Idag är det måndag. Har sagt hejdå till ett av våra barn på jobbet som slutade idag, men en tår i ögat. Usch vad jobbigt det var, snart ska vi säga hejdå till de 8 som är kvar, vill inte tänka på det..
Har suttit och spelat tv-spel med Linus hela kvällen och nu har jag målat naglarna, ska lägga mig snart för jag somnade klockan 3 inatt eftersom jag sov mellan 16-20 i soffan igår, aja baja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0