Tårtoooor

Hej på er!
Tårtorna som jag gjorde idag blev uppskattade på vårt drop in. Vilken tur! Usch vad sorligt det var, en del av barnen slutar denna veckan så alla föräldrar hade köpt present + stora rosor till oss. Sen hade dom skrivit jätte fina ord på ett kort, usch blir tårögd bara jag läser det..
När jag kom hem idag så gick jag ut och powerwalkade, första gången detta året som jag hade shorts istället för gå-leggins på mig, woho sommar!!
Just nu håller jag på att städa huset. Imorgon åker min familj till Blekinge för att fira midsommar och dom är borta tills söndag. Så Erik ska bo här från imorgon (torsdag) fram tills söndag, myspys! Så imorgon är dagen fullproppad med saker. Slutar jobba 13:30 och då ska jag åka hem för att fixa lite, byta om osv. Sen går jag hem till min kära Rebecca, åhh hon har kommit hem från Umeå denna helgen, äntligen får jag krama om henne! Har inte träffats på 6 veckor och måste passa på att ses innan hon åker tillbaka till Umeå och sen till USA.. Efter att jag snackat skit med Rebecca imorgon så kommer min kära Erikplutt hit och då åker vi för att handla mat inför helgen. Sen har vi massor av planer, men det tar vi sen! Slänger upp bilderna på mina tårtor här under, och japp dom smakar lika gott som dom ser ut!
Jag spritsade ut glassyren så det var inte meningen att den skulle rinna ner på kanterna egentligen, men glassyren var rinnig så det bara rann. Men det blev lite yummie-yummie-känsla utav det?? haha...

Min andra tårta. Tog inte lika mycket glassyr på denna. Vad tycker ni? Ska jag satsa på att bli bagare? Ja jag tror det, mailar högskolorna och säger att jag inte vill komma in på förskollärarlinjen längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0