Sover istället för att blogga

Tanken var att jag skulle blogga om måndagens bravader igår men efter att först ha varit en sväng på center syd med Ida och sen lagat middag tillsammans med hennes somnade jag fort i soffan efter maten. Vaknade igen vid 1 på natten och var inte sugen på att blogga då precis. Mamma och pappa hade försökt väcka mig men jag hade bara mumlat något och sagt en massa siffror, var helt borta. Kan berätta att jag hade det mycket trevligt hos Lotta i måndags. Var kul att träffa hennes släkt igen, jag och Lotta har varit vänner sedan dagis så har träffat dom många gånger. Tyckte det var roligt att min Erik kunde följa med också, han hade egentligen jobb i Jönköping men det blev inställt, tur. Härlig känsla att se Lotta så glad, nu har vi en hel sommar som arbetslösa tillsammans (nästan, Lotta har lite jobb haha)
Idag är det alltså onsdag kväll, halva veckan har gått och tiden bara springer fram. Det är på gott och ont, det är bra för att nästa helg så är det midsommar och helgen efter det ska jag och Erik ut på roadtrip, eller vi kanske ska kalla det för en mini-weekend. Det handlar om presenten som jag gav Erik i 20-års present i mars, snart är det dags! Och än avslöjar jag inte vart vi ska, ni får vara nyfikna ett tag till ;)
Det jobbiga med att tiden går snabbt är att snart är min jobbtid på Blixten över.. Har 2 veckor förutom denna kvar. Och idag fick jag och Emma höra att ett av barnen slutar redan på fredag. Usch kommer gråta när vi ska säga hejdå.. Nej det vill jag inte tänka på nu!
Nu måste jag sova, ska cykla till jobbet vid 7 på morgonen imorgon för 17-19 har hela förskolans personal + en annan förskolas personal cykelutflykt. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0