Snart bär det av

Fredag vilket betydde sista dagen på jobb. Usch vad det var jobbigt.. Blinkade bort tårarna flera gånger. Så det var med tårar i ögonen, en klump i magen men ändå ett leende på läpparna som jag lämnade Borgebys förskola efter att ha jobbat där ett år, nu fortsätter jag med mina drömmar i mitt liv! Men det känns skönt att jag ändå kommer ha kontakten med mina kollegor, och framför allt Emma!
När jag kom hem var farmor och farfar här eftersom mamma och pappa är borta denna helgen. Så har varit med farmor och farfar och pratat och haft trevligt hela kvällen. Farmor och Ida fick hjälpa mig att packa nu ikväll, har så svårt att bara packa ner ett ombyte till söndag så har packat ner 4 extra blusar fall i fall haha.. Typiskt mig, fast packningen är ovanligt liten så har varit duktig!
Borde egentligen sova nu, ska upp 7:25 för att hinna göra mig iordning osv imorgon. Erik kommer 9:15 och då bär det av mot Danmark, mot all shopping och mot hotellet! Åh vad dessa 2 dagarna kommer bli bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0