Nu har jag fått tillbaka mitt liv

Hejsan! Måndag idag igen, sjukt hur fort det går!
Hann aldrig skriva igår, jag vaknade och hoppade direkt in i duschen, gjorde mig iordning och sen tog jag bussen till Malmö där jag mötte upp fina Lotta. Vi tog bilen till gågatan där vi parkerad i p-huset och gick mot affärerna, när vi kom fram kom vi på att det var söndag och dom flesta affärerna var stängda. Så vi tog bilen mot entré där vi gick upp i första affären. Både Lotta och jag var ute efter en klänning som var slutsåld och då kom Lotta på att hon sett den på Burlöv center. Så vi åt på mormors café på Entré och sen körde vi vidare till Burlöv center där vi shoppade bort söndags ångesten och fikade. Hade en riktig Malmö runt shopping haha. Så roligt det var att träffa Lotta igen! Och det dröjer inte alls länge tills vi ses igen, redan på onsdag ska jag åka och besöka henne i hennes och Filips lägenhet. Var hemma vid klockan 6 igår och vid klockan 7 kom min fina Erik till mig. Vi låg i sängen och pratade innan Big Brother finalen började klockan 9. Skönt att det är slut nu, nu har jag fått tillbaka mitt liv igen haha. Klockan 11 sa jag hejdå till Erik och somnade gott.
Nu ligger jag med iPaden i sängen, känns konstigt att lägga sig när det fortfarande är ljust ute? Men ska upp tidigt imorgon, klockan ringer 05:10 och 05:20 ska jag ut och powerwalka med mamma. Nu jäklar ska jag hålla detta! Powerwalka varje morgon innan frukost (vilket betyder att jag får gå 5 varje morgon) och sen ska jag springa på vår crosstrainer här hemma på kvällen. Nu jäklar ska min snygga kropp komma tillbaka igen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0