Njuter

Tisdag idag och imorgon är det ju den 6 juni vilket betyder Sveriges nationaldag=man är ledig från jobb!! Har aldrig njutit och sett fram emot en ledighet så mycket, denna är behövlig.
Har precis varit hos min frisör och klippt mig. Känns skönt att ha fått bort det slitna och nu har jag köpt en ny burk av min mirakel-hårinpackning av henne som jag ska köra 1 gång/vecka. Snart har jag långt hår!
Imorgon ska jag ju träffa Lotta men hon smsade precis och sa att jag kunde sova där ikväll om jag ville. Så hoppas att jag hinner med en buss till Malmö efter att vi ätit. Det är Ida som lagar maten och trots att vi har en enorm gasolgrill i trädgården så har hon valt att grilla på den minsta grillen hon kunde hitta.. Känns som vi får mat imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0