Kubb

Rebecca är nu hemma igen i Umeå :( Usch saknar henne redan.. Får se hur länge det dröjer innan vi ses igen, tyvärr tror jag hon hinner åka till USA så vi ses väl inte igen förrens till julen, jobbigt.. 
Iallafall! Hon har lagt upp bilder från i torsdags när vi spelade kubb! Tänkte att jag kan slänga upp några av bilderna här, lite roligare med en massa bilder än text tycker ni inte? Dock är jag världens sämsta på att lägga upp bilder här, så följ min Instagram istället! Ndanielsson.
Jag, Caroline och Rebecca, tyvärr var vi det förlorande laget men det behöver vi inte nämna högt ;) (haha här hade precis insidenten med glasskärvan hänt, Rebecca hade precis plåstrat om hela min häl, därför sprang jag runt utan skor eftersom min fot var 3 gånger så tjock)

Vi igen

Vi + Aksel, Niclas och Simon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0