Inspiration

Jag är en väldigt glad och positiv tjej, älskar att sprida glad energi runt mig och orkar inte hänga upp mig på små saker. 
Jag tycker det är jätte kul att min blogg kan ge inspiration till de som läser den, eftersom jag haft en tuff uppväxt så tycker jag bara det är kul att hjälpa och vet hur folk har det som sitter och blir nertryckta eller mobbade och mår piss. Men jag tycker att det är 2 helt olika saker att få inspiration från mig än att härma, för jag menar hur kul är det att sitta och läsa mina ord och inlägg 2 gånger? En gång på min egen blogg och en gång på någon annan blogg. Tycker inte om när folk inte klarar av att ha egna åsikter om något, att dom måste härma för att passa in? Ibland vill jag bara rycka tag i folk och säga "ha din egen åsikt! Säg vad du vill! tyck vad du vill! sluta falla för grupptryck!!".
Tycker synd om människor som inte klarar av detta, och som måste ta efter av mig konstant..
Tycker man inte om mig så är det ens åsikt, sno då inte mina åsikter eller idéer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0