Det börjar dra ihop sig..

Då var det måndag igen, och detta är min sista jobbvecka.. Usch, det är blandade känslor faktiskt.. Man vill inte att denna veckan ska ta slut för då måste jag säga hejdå till mina underbara små barn och kollegor, hur ska jag klara mig utan att jobba tillsammans med Emma??? haha. Men på ett sätt så ska det bli så otroligt skönt med ett sommarlov nu innan jag (förhoppningsvis) börjar plugga till förskollärare i 3½ år. Längtar ju så otroligt till denna helgen! (fastän att jag vet att då är veckan slut..) Anledning? Jo för på lördag-söndag åker jag och Erik på vår roadtrip!! Har ju hållt den hemlig från 20/3, så ska kanske avslöja nu vart vi ska? Det kommer i ett annat inlägg. Jag ser fram emot det!
Nu hade jag tänkt cykla ner till Center Syd, ska hitta ett nudefärgat läppstift tänkte jag. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0