Då kör vi igång igen!

Ricinoljan har stått i badrumsskåpet ett bra tag nu.. Men nu har jag precis dammat av flaskan och kletat in den i håret (usch hade glömt hur jobbigt dryg oljan är). Så nu ska jag en gång för alla få mitt dröm-svall, långt fint blont hår. Jag personligen tycker att långt hår som går ner över brösten är något av det finaste som finns, hade aldrig (som det ser ut nu) i hela mitt liv kunnat klippa av mitt hår till axlarna.
Så nu ska jag försöka köra på oljan 2-3 gånger/vecka och uppdatera er om resultatet. Har faktiskt tagit en någorlunda bra bild precis, dock är mitt hår inte plattat utan jag har bara kammat ut det från mina egna lockar så det är lite kortare än vad det är när jag plattar det. Nu får vi se hur håret är om någon vecka då! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0